BenceAnyuutazik - 2. nap

Végre normális nap, ismét jöhet a vízivásos reggel (4 pohár). Nyugi, béke a pocakban, elmében, lélekben.

Írás, olvasás után egy jó zuhanyzás ... lett volna jó, csak az a frány mosdóablak ne lett volna nyitva hagyva! No para, ablak bezár, fűtés bekapcsol. Fürcsi halasztva, helyette rendrakási műveletek jöttek - alig volt mit, mert nagyon összeszedték magukat fogadásunkra, és nagyon szép renddel, tisztasággal vártak.
Na de egy majdnem rendmániás anya mindig tud mit csinálni - ha akar. Most jól esett.

Szép tiszta testemet belülről is tisztításra ítélvén teljes testes kezelést nyomtunk BrigiAnyuval. Milyen szerencsés eset tulajdonképpen, hogy ő is nadis.

Ezután - mivel már szakad az eső, irány sétálni egy nagyot. Az eső már nem zavaró. Ha ez az alap, hát legyen. Imádom. Olyan csodaszép így is minden.

13537641_1130357523668995_8583401858337527848_n.jpg

13508929_1130357487002332_1813403494842406050_n.jpg

13510846_1130357453669002_3685983101362233203_n.jpg

 

Visszafelé egy bolt mögött tetőeresz alatt wifit fogtam. Ah, tiszta mámor. Erdő, hegy, eső, wifi.

A jó érzés fokozódik egy bögre forró levessel, a csenddel.
Csak 2-ig vagyunk ilyen lelki állapotban, akkorra várjuk a munkásokat haza, aztán indulunk vásárolni a városba - Fort Williamsbe.

Hatalmasar szineztem, jó meditációnak is. Annyira, hogy egyszer csak felébredtem.

Fiatalok sorban megérkeztek, irány a város.
Itt minden boltot bemutattak nekünk, többe be is mentünk. Néha el is állt az eső, de ez már igazából nem szempont.
Már majdnem megúsztuk normálisba a programot. Én vehettem pólókat Bencének, Brigi viszont hatásosan és kitartó fintorgással hárította anyai "hosszúkabátravanszükségedmostazonnal" projektet.
Szóval -- bementünk kaját venni, és igen. Itt elsőnek Bence kapitulált, nem tudta elméje befogadni, hogyha anyáik bepöccennek, akkor addig veszik az ételeket, amíg csak bírják. Fittyet hányva arra az intelemre, hogy:
a)
Nincs hely ehhez
b)
Nincs hely a hűtőben
c)
Ők a munkahelyen esznek.

Sebaj, ne éhezzenek, mindent megvettünk, amit gondoltunk.
Hazaérve a lakókocsit teleöntöttük kajával --- majd elmentünk vacsizni.

A hogyan érdemel említést, mivel elvesztem - már mielőtt elindultunk volna. Csak azt nem lehetett eldönteni, hogy ők hagytak el engem, vagy én őket.
Mivel nem találtak az étteremben, keresni indultak.
Így persze könnyű, tehát meglettem.

Vacsinál a gyerekek voltak a szponzorok, végigettem a menüt (képek csatolva), nagyon finomakat válogattam.

Megjegyzem beléptünkkor halvány mosoly futott át a személyzet arcán, van aki már magyarul köszönt az asztalunknál "szia"-t.
Nem értem mi juthatott eszükbe.

BrigiAnyu most épp leányát szivatja fotózással, sorozatos kattingatásos fajtával.

Csatolok napsütéses képet, este fél9 körül előbújt a napocska, gyönyörűbbé varázsolva eme mesebeli tájat.
A kempingbe sokan érkeztek, nagyon jó a hangulat.

2016.07.01.
Glen Nevis
(mivel itt vagyunk, és nem Fort William-ben;))

Ez itt egy galéria, kattints a képre, ha meg szeretnéd nézni...