BenceAnyuutazik 1. nap margójára- 2. reggel

Korán megébredtem már, - telefonról leszoktatás folytatásaként - fogalmam se volt, mennyi az idő. Világosság volt.
Párszor visszaszundikáltam, hálát adtam mindenért, plusz, hogy itt lehetek, no és az esőért is - ha már esik.
Tulajdonképpen mindig szerettem, de a hideg, szeles változatát inkább a szobából.
Szóval.
Gondoltam felkelek, már jó késő lehet, a gyerekek már rég elmehettek dolgozni. Miénk a nap nagy része.
Felültem. Ettől BrigiAnyu úgy megijedt, hogy fordultában (majd) leesett az ágyról, de hősiesen visszatoltam...
Tudtam én mindig, hogy néha furán nézek ki, de ennyire??!! Ráadásul már háttal nekem is érvényesülve?
Avagy ez a helyzet sem rólam szólt, és az Egom visszahúódhat? Csórikám...

Ezen ütős ébredés után, már csak felfelé vezethet az út, gondoltam.
De NEM!

1.
BrigiAnyu háttér tv-s. Nekem több hónapja nincs már tv-m, és ez olyan jó.
Itt az Isten háta mögött angolul kántáló hírzerű műsort hallgatok. Neeeeee! BrigiAnyu, mit kérsz, hogy kikapcsolhassuk?

2.
Tegnap esti étterem látogatásunktól hangos a környék a gyerekek szerint.
A one salat kérésem kiütötte őket. Mikor Brigit felkérték tolmácsnak, világossá vált előttük: komolyan gondoltuk, csak salátát kérünk - fittyet hányva arra a szokásra, hogy minimum egy menüt kellene ennünk. Bár eddigre már 2 salátát kértünk.
Mikor rájöttem, hogy free wifi van, megtoldottuk két menta teával nagyvonalú rendelésünk.
A saláta grillezett kecskesajtból, rukkolából, madársalátából, dióból és hagymacsatniból állt. (Fénykép a tegnapi bejegyzésben)
Nagyon finom volt - köszi Bence. Végre valami igazi étel. Gyomrom üzente gépházból, köszöni.

3.
Nagyvonalúan rátettünk a végösszegre 1 fontossal még 1 fontot.
Ma reggel megtudtuk, hogy magyar pénzmosodát buktattunk le, ugyanis 7 éve kivonták már a forgalomból!!!! Nesze borravaló. Az egész esti műszak összefutott, nem láttak még/már ilyen pénzt. Aztán megállapítottak 2 dolgot:
a)
hogy biztos értékes lehet már.
Az én mondásom erre: Mátyás királyosan csináltuk: adtunk is meg nem is.
b)
Lsd következő pontot.

4.
Brigi el mesélte, hogy már a személyzet is várt minket - sajnálva a párt, akikhez két anyós érkezik 10 napra, kis lakókocsis együttlétre..
Így közös határozatuk alapján már első nap estére a megtisztelő CrazyMams nevet sikerült megkapnunk, kiérdemelnünk.
Ezúton hálásan köszönjük neki, bár BrigiAnyut inkább aggasztja, míg én inkább úgy érzem: na: megérkeztem.

Amivel ezt meg tudom még innen is koronázni a helyzetet:
Bence szólt, ma teljes menüs vacsorára meghívnak minket. Családi vacsi lesz.
Tehát: ma napközben nem nagyon eszünk, és megtudtam, hogy imádnivaló gyermekeink vannak, mert még felvállalnak minket ezek után is.

Gyerekek munkába indultak épp, mikor megláttam Bencén a kis séf ruháját!
Mutasd meg! - kiáltottam.
Brigi lerángatta róla kabátját, tuti kényszerzubbonyt alkotva rajta. Gyors fotó készült róla. Dögös - bulis.

Glen Nevis
2016.07.01. Reggel