Bence Anyu utazik - Skócia újracsomagolva - 2. nap

A bableves. Mondom A BABLEVES.

Nagyon nagy élmény reggel úgy felébredni, hogy kialudtam magam. A második azonnali gondolat azonban nem árt, ha az, hogy meg ne forduljak felelőtlenül, mert azonnal a földön találom magam, ugyanis annyira keskeny az ágyunk. Én még éppen, hogy elférek, ha óvatosan alukálok. Szívem párjának széles vállai azonban alapállapotban lelógnak, és nagyon meg kell fontolnia minden mozdulatát. Bár csak akkor, ha meg szeretne mozdulni az idő alatt, amíg alszik.

Így reggel, amikor felült az ágyában őszinte kérdések tűntek fel a szemében - mi lenne, ha összebútoroznánk, és én adnék neki kölcsön egy kis ágyrészt az enyémből. Mivel nagyon jó szívű vagyok, a válaszom egy nagyon határozott és túl gyors NEM volt. (De mosolyogtam hozzá!!) Szerencsére a szoba olyan miniatűr, hogy egy bútort sem lehet sehova máshova megmozgatni a nélkül, hogy a falakat ne kellene arrébb rakni. Ezért taktikát változtatva, ezzel a logikusnak tűnő ténnyel indokoltam válaszom. Azért annyira nem jött be.

Minden estre ma éjjel a "nappali" részben alszunk, megkreálunk egy francia ágyat, és meglátjuk, hogy a hajnalban munkába indulók mennyire fognak zavarni minket. Na majd beszámolok erről. Mi fáj jobban a hajnali sürgés - forgás, avagy a keskeny ágyon alvás.

A reggeli mindenféle után skót módra mezítláb, papucsban mentem fürdeni - esőben, szélben és kb 13,5 fokban. Tudjátok teljesen HŐSnek éreztem magam ettől, már-már igazi skót vért véltem felfedezni magamban. Micsoda EGO, igazodik ez mindenhez, ami tetszik neki :)

És akkor a nap csúcspontjának, ittlétünk egyik értelmének előkészítéséhez fogtam. Egy bableves függő tudja csak értékelni igazán azt, hogy a ha egy távolba szakadt emberfia Édesanyja bableveséhez hozzá jut, milyen érzés az. Teljesen tudatosan készültem erre a főzésre, és már otthon megvettem a finom, elég nagyszemű babot (azért mutasson is valahogy), és a buszról leszállva végzett nagy vásárláson vettem zöldségeket hozzá. Nem is volt már semmi akadály annak, hogy elkezdjek főzni. Fél10-ig nem is volt semmi gond - akkor hazaért Bence, és elkezdődött az általam már majdnem elfelejtett műsor: "MIKOR LESZ KÉSZ?" Na akkor raktam oda, tehát a kérdés teljesen helyén való volt - egyszer, de 5 percenként megismételve már emlékidéző volt. Tényleg így volt, otthon is kijárt mindig ellenőrizni, biztos - ami - biztos alapon, hátha csoda folytán azonnal megfő minden....

A magyaros ízű szejtános törtkrumpli hamarabb elkészült, és ez is lett gyors végzetének oka - jóval hamarabb megettük, mint a levest. Egészen egyszerűen mindenki megéhezte, és demokratikusan megszavaztuk a fordított sorrendű étkezést.

Egyszer csak elérkezett a leves ide is, és egy idő után mi többiek már csak nézni tudtuk, hogy Bence hasába hogyan is férhet el ennyi tányér leves. Majd 30 kg-ot fogyott, vékony, pocak sehol, de vajon akkor a leves hol van? Őt magát ez nem zavarta, ette, ette - és minden Anya mosolyogva nézte volna, amikor ily módon tűnik el főztje.... Picit szurkoltam, nehogy rosszul legyen a végén...

A délután nagy beszélgetések, beájulások, szundik, jövőtervezések közt telt, különleges csokik kóstolgatása közt telt, amíg el nem mentek megint dolgozni a srácok.

Akkor titkos kisebb pakolásokba, pucolgatásokba kezdtünk (amire ennyi munka mellet sosincs idő), megunva ezt sétálni indultunk.

Nagyon jól esett nekünkaz a pár km, pedig esett, szemerkélt, suhogott aszél is. Afolyó hol szétterült, hol keskenyedve rohant előre, hangos csobogással jelezve erejét.
A fényképek biztos nem adják vissza, hogy milyenek a hegyek, a táj, növényzet..., mégis csináltam képeket...., amiket csak a FB-on láthattok, mert ide sajnos a program csak 90fokkal elforgatva, azaz oldalára állítva szúr be.

Most, így este, megint a bárban vagyunk, ahol van wifi, és remek a hangulat, érdemes ezekért ide utaznotok, persze csak ha szeretitek a csendet, a természetet, a hegyeket, az esti zsongást, kakaót, kempingezést, akár sátorral, akár lakóautóval. Jöhetsz motorral, autókkal, mindenre fel vannak készülve, igen magas színvonallal, és akár vegán étkezésed is kielégítik. (számomra amai kérésem alapján pl holnapra már lesz növényi tej, hogy a  kakaómról ne kelljen lemondanom :) )

Most így este nevetés, mosolyok, remek emberek hangulata övez minket. Jó itt!

A nagy-nagy ablakon kitekintve a fák esti búcsúintését látjuk, mehetünk aludni megint. Eltelt egy újabb nap, nagyon szerettük.

Jó éjt nektek is, szép termékeny álmokat!

BZS