Bence Anyu utazik 5. nap

img_1721.JPG

Hajnali kelés, több órás alkotói ébrenlét után 1 óra szundi.
Felkeléskori tükörképem hangosan sikoltozott hajmosásért, így -természetesen a pink kiskabátomban - kicaplattam a közös zuhanyzóba. Szuper ötlet volt, végre 3 mp-es víztakarékos zuhanyzás helyett hosszú ácsorgással, örömködéssel egybekötött fürdés, hajmosás jött. Felfrissülve, két oldalról hajszárítóztam hajam, úgy néztem ki, mint valami western filmhős két pisztollyal hadonászva.


Megfejtésre szorult az is, hogy egyik pisztolyom miért szárít jobban, de addig ügyködtem, lóbáltam kattingattam, amíg hasonló teljesítményre nem sarkalltam mindkettőt.
Elégedett, győztes cowbolyhoz méltó arccal jutalmaztam magam. Ezt keretezte hosszabb szőke hajam, immár szárazon.
Ezután a picit képzavaros leírás itán evezünk a konyhai vizekre.
Megrendelésem volt magyaros rakottkrumplira.
Egész délelőtt sütöttem, főztem. Analitikus logika, logisztika kellett hozzá: edény, hely, eszköz, anyag szűkösség miatt.
Kihívásnak telintettem, türelemmel oldottam meg a felmerülő apró-cseprő feladatokat. Már-már meditációs hangulatba kerültem.
Minden finom is lett, 4 kaját hoztam össze 1 helyett.
Nyamika

Bence időben hazaért, ebéd, közös beszélgetés, programegyeztetés, buszjegy foglalások után kezeli BrigiAnyut.
Om mani padme hum

2h körül jön Brigi is, ők bemennek a városba, kabátot venni. Ugyanis vettem tegnap magamnak, ami mind Briginek, mind BrigiAnyunak tetszik, megfelel - így ma beszerzésre is kerül gyorsan. Na meg együtt lehetnek, csicsereghetnek.
Bence 5-ig ér rá, mi sétálunk kettesben egy jó nagyot, aztán itthon élek majd egy kis lelki életet, amíg a csajszik meg nem érkeznek.

Jót kirándultunk, és végre van net a közelben is, és nem is esik az eső. Sőtt, melegem van. Lassan én is olyan leszek, mint az engem körülvevő emberek, máskor hidegnek vélt időben is melegem lesz. Te jó ég, mi lesz otthon velem??

Képeket a facebookra rakok még fel ott nem forgatja össze-vissza a technika ördöge - tehát ha érdekel, keresd meg a saját oldalam.

Pusszantás, megyek, élvezem az itteni létet.